Alla inlägg den 12 april 2010

Av Julia och Melinda - 12 april 2010 18:03


Ni som följer våran blogg kanske kommer håg att jag och Melinda testade detox i en vätskeutdrivande form med örter som rensar koroppen från farliga gifter och slaggprudukter.Detta för att på så bli frisk från insidan så att näringsupptaget blir bättre och så att kroppen fungerar som den ska.


Jag är väldigt nöjd med resultatet av detoxen då jag känner mig pggare, fått klarare hud och glansigare hår. Jag har lite av en problem hy och kan absolut se skillnad på min hy i ansiktet då den blivit jämnare och fått mer lyster. Jag vill absolut rekommendera denna typ av detox då den var väldigt enkel  att genomföra då man äter nästan helt som vanligt och resultatet blir en klar skillnad!


Denna typ av detox hittar du i hälsokostbutiker och den detox vi använde heter Metho Draine Detox. Prova, du kommer må bättre!


Presentation


Vår blogg är en blogg för dig som är intresserad av hälsa, kost och motion. Här hittar du allmäna hälsotips, konkret fakta om vad som är viktigt för dig som person för att få en så bra livsstill så möjligt. Vi kommer även dela med oss av olika träningsfor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards